Rymdskepp FTW!

Publicerat: januari 24, 2010 i Allmänt, Åsikter, TV-spel

Jag älskar rymden. Jag tycker den är ball som tusan. Så mystisk.
Därför gillar jag rymdskepp väldigt mycket. Och jag lägger upp mina favoriter utan ordning.

Pillar of Autum (Halo)
Skeppet är fult som fan ju!!!
Yes!
Men när man såg skeppets namn i inledningen av Halo så kändes det så ballt. Namnet är ballt. Skeppet är coolt och spränger skiten av Halo. Pillar of Autum är alltså ett skepp som jag minns mest helt enkelt.

Normandy (Mass Effect)
Ett litet nätt skepp som är sjukt stilren. Namnet är döpt efter slaget i Normandy 1944 under andra världs kriget. Skeppet är grymt och så hade min karaktär sex därinne med en blå alien. Det är alltså ett pimp-skepp!

ArWings (Lylat Wars, Star Fox)
Man just look at them, so FUCKING beautiful! Stilrena, vingarna kan fällas upp lite hur som helst och de kan göra Barrel-rolls!

Lämna en kommentar