Timecrimes

Publicerat: november 2, 2011 i Uncategorized

20111102-221233.jpg

Timecrimes… Kan redan nu säga att den här filmen sög! Där använde jag en bra del i mitt fina ordförråd.

Filmen handlar om en kille som olyckligtvis åker tillbaka i tiden en stund. Detta fuckar upp en del. Men det som gör att allt går åt helvete är löjligt och jag förstår verkligen inte hur folk tänker i filmen. Idéen är inte unik. Anledningen till att jag såg den här filmen beror på att jag läste på baksidan att Dreamworks gör en amerikansk remake på denna utländska film. Så jag trodde ju att de såg potential. Men jag ser det verkligen inte. Urkass film.

kommentarer
  1. Frey skriver:

    På framsidan av filmen ”Bad things happen all the time”. Like, the creation of this movie?

Kommentera

